HTML

Kanapémozi

Vélemények friss megjelenésekről, valamint a filmpiac nehezen beszerezhető gyöngyszemeiről. Kizárólag otthonra.

Filmet keresel? Tedd itt...

Google

Utolsó kommentek

Hirdetés

Hirdetés

Baywatch már DVD-n is

2007.11.08. 15:52 Polacheck

Baywatch - 1. évad (6 DVD)

    Már csak pontosan 20-at kell aludniuk azoknak a Baywatch fanatikusoknak, akik nem tudnak élni a kaliforniai tengerpart vizimentői nélkül. David "mellszőrzet" Hasselhoff mellett általában évadonként legalább egy hivatalos cicababa is szerepelt, aki az első évadban Erika Eleniak.
    A DVD kiadás az első évadot tartalmazza sztereó magyar hanggal, mindenféle extra nélkül, a borító pedig olyan, mintha egyenesen a 90-es évek elején tervezték volna. Ciki.
    Nem hiszem, hogy lenne hazánkban olyan rajongó, aki kiadna ezért majdnem 6000 kemény forintot, ugyanis minden rész kifejezetten egyszer nézhető volt már a maga idejében is. Nem hiszem, hogy 100-as nagyságrend is elfogyna belőle

ldeális ajándék legénybúcsúra, poénból.

3 komment

Címkék: sorozat dvd baywatch kihagyható ajánlat

A bejegyzés trackback címe:

https://kanapemozi.blog.hu/api/trackback/id/tr61222167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

www.sorozatajanlo.blog.hu 2007.11.16. 23:01:20

Engedd meg, hogy elmondjam, szerintem tévedsz. Én már előrendeltem és szerintem sokaknak megér 22 epizód ennyi pénzt.
Baywatch - 1. évad (6 DVD) 1 db - 5534 Ft/db

www.sorozatajanlo.blog.hu 2007.12.05. 18:26:31

Megvettem és írtam is egy kis bejegyzést a blogomba.
sorozatajanlo.blog.hu/

halald 2009.12.01. 18:15:18

látom mindenbe belekötsz, de mi okból?
vannak igenis rajongók/kedvelők, akik megveszik az 1000 példányt is
süti beállítások módosítása